۱۶ اسفند

سئو و رازهای بهینه سازی سایت در سال ۲۰۱۶

در سال ۲۰۱۶ سئو و بهینه سازی سایت بیش از سال های قبل رواج پیدا کرده است و این به دلیل افزایش تعداد کاربرانی است که از اینترنت برای خرید کالا و خدمات مورد نیاز خود استفاده می نمایند و همچنین میزان ورودی های سایت ها از موتورهای جستجو نظیر گوگل بالاترین درصد ورودی های یک وب سایت می باشد.

در ۲۰۱۶ می توانید برای دا غ کردن مطالب خود از خرید و فروش استفاده نمایید … !

بدیهی است که برای پیروزی در دنیای رقابتی رتبه بندی وب سایت ها، باید از آخرین تکنیک های بهینه سازی سئو آگاهی داشته باشید. همیشه در نظر داشته باشید که روش های بهینه سازی سئو با سرعت بالایی در حال تغییر هستند به طوری که ممکن است معیارهای رتبه بندی در سال ۲۰۱۵ میلادی، در سال جاری منقرض شده و یا دچار تغییرات چشم گیری شوند. شایان ذکر است که الگوریتم های گوگل در سال ۲۰۱۶ بروز رسانی های متعددی داشته است و در مقایسه با سال های گذشته با سرعت بالاتری تغییر کرده است.
بهینه سازی موتور جست و جو نیازمند صرف زمان، هزینه و مهارت بالا می باشد. برای کسب رتبه های بالاتر باید با پشتکار بالا تکنیک ها و مفاهیم مرتبط با سئو را تعقیب نمایید. به عنوان مثال تشخیص تمایز و کاربرد استراتژی های “سئو کلاه سفید” و “سئو کلاه سیاه” مستلزم تلاش بالا است. به طوری که انتخاب نادرست این دو استراتژی می تواند منجر به افول رتبه بندی وب سایت شما شود. با این هدف در ادامه این مقاله در مورد تله های سئو که ممکن است شما نیز قربانی آن شوید صحبت می کنیم.
داغ کردن لینک به صورت غیر قانونی ..!
با انجام یک پلی بک به سال ۲۰۱۴ بر اساس گزارش گوگل، هر گونه داغ کردن لینک که به اصطلاح غیر طبیعی شناخته می شود نه تنها باعث بهبود رتبه بندی وب سایت شما نخواهد شد بلکه موجبات افول آن را نیز فراهم می کند. اما جالب است بدانید که بر اساس بروزرسانی های جدید، هرگونه خرید و فروش لینک با هدف داغ کردن محتوا و لینک های موجود در وب سایت کاملاً موجه خواهد بود. پس هر چه سریعتر مطالب خود را داغ کنید ..!
لینک ها (Anchor Text)
انکر تکست و یا متن های لنگری در واقع به قسمت هایی از محتوا گفته می شود که قابل کلیک کردن باشند. توجه داشته باشید که یک انکر تکست سئوسازی شده تاثیر بالایی در رتبه بندی وب سایت شما خواهد داشت.بر اساس تحقیقات سئو موز استفاده بهینه و مناسب از انکر تکست ها یک برگ برنده برای شما با هدف پیروزی در دنیای رقابتی وب سایت ها است.
طراحی های نامناسب موبایل
یکی از مهم ترین معیارهای رتبه بندی سئو در سال ۲۰۱۶ پشتیبانی کردن از نسخه موبایل در وب سایت ها می باشد. بهینه کردن و مناسب سازی طراحی وب سایت برای استفاده مناسب از نسخه موبایل با توجه به کاربرد بالای این دیوایس ها تاثیر بسزایی در افزایش رتبه سایت شما خواهد داشت.
هدف گذاری مناسب
همیشه در نظر داشته باشید که استفاده کردن از پروفایل مناسب لینک موجب ترقی رتبه بندی وب سایت شما خواهد شد. بر اساس معیارهای سئو در سال ۲۰۱۶ این فاکتور در مقایسه با تمرکز بالا بر روی یک یا چند صفحه از وب سایت شما موثرتر عمل می کند. پس قبل از اینکه دیر شود یک پروفایل قدرتمند از لینک ها در وب سایت خود ایجاد نمایید.
مشارکت نامناسب کاربر
یکی از معیارهای مهم و تاثیر گذار در رتبه بندی سئو جذب کاربران و مخاطب های مناسب برای وب سایت است. این فاکتور در سال ۲۰۱۶ هم اهمیت بالای خود را حفظ کرده است. تعداد پایین بینندگان در وب سایت شما می تواند با سرعت  بالایی رتبه بندی شما را به شدت کاهش دهد. با در نظر گرفتن تمام این مطالب با صرف هزینه و زمان مناسب برای جذب مخاطب های وفادار به وب سایت خود و در ادامه حفظ و نگهداری این کاربران رتبه بندی سئو وب سایت خود را به عرش برسانید.
محتوا .. محتوا .. محتوا : شاه کلید همیشگی برای سئو !
بدیهی است که هر اندازه که معیارهای رتبه بندی گوگل دستخوش تغییرات شود، همیشه مطالب ناب و معتبر در رتبه بندی موثر وب سایت شما نقش بسزایی را ایفا می کند و باز هم این جمله که  Content is King را یادآوری می کند. همیشه به کاربران خود این آگاهی را بدهید که چه نوع مطالبی در وب سایت خود ارائه خواهید کرد و همیشه از تیم محتوای ماهر و متخصص استفاده کنید و از مطالب معتبر، کاربردی و ناب استفاده نمایید تا بتوانید ترافیک سرازیر شده به وب سایت خود را حفظ نمایید.


اشتراک

ارسال نظر